Smluvní podmínky

Práva a povinnosti prodejce

1. Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou, do termínu uvedeném v potvrzení objednávky. Potvrzení objednávky je zákazníkovi zasíláno vždy v nejkratším možném termínu po přijetí objednávky a obsahuje celkovou cenu zboží vč. DPH, cenu dopravného, způsob platby a identifikační platební údaje a dodací termín. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do tří pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.

3. Osobní identifikační údaje zákazníka nebude prodávající poskytovat dalším osobám ani subjektům a budou použity právě pouze pro realizaci jedné obchodní transakce a s ní spojené účetní a daňové evidence.

4. V souladu s legislativou má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů po obdržení zboží. Úmysl vrátit zboží musí nakupující předem oznámit.

Práva a povinnosti nakupujícího

1. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.

2. Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.

3. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Takto vracenému zboží nesmí chybět originální visačky a nesmí vykazovat známky používání (nošení). Nakupující má poté nárok na vrácení částky zaplacené za zboží. Úmysl vrátit zboží musí nakupující předem oznámit.

4. Reklamovat zboží lze v souladu s platnými zákony OZ č.40/1964Sb., a č.634/1992Sb., o ochraně spotřebitele. Předmětem reklamace nemůže být opotřebení zboží k němuž dojde nesprávným použitím.

5. Dřevěné výrobky jsou ryze přírodní produkty vykazující přirozené nepravidelnosti (vypadlé suky, odlupující se kůra atp.), které nemohou být předmětem reklamace. Opotřebení vzniklé po umístění výrobku v přírodě a jejich ev. zapojení do hry geocaching aj., nemůže být předmětem reklamací.

 

 

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode